26.05.2008

Ultimele impresii de la neurologie

   Am fost la d-na doctor neurolog în seara asta.
   - V-aţi operat ?
   - aaa... nu
   - Şi nu vreţi să vă operaţi ?
   - aaa... nu (prea)
   - De ce ?
   - ...

   Deci deşi nu mă simt mai rău decât acum 3 săptămâni, nici nu mă simt mult mai bine. Mi-a explicat că există riscul ca să mă apuce din nou crizele (poate chiar mai tare) şi că deficitul motor încă îl mai am ... aşa că nu se poate spune că m-am recuperat.
   Mi-a prescris pentru încă 20 de zile un dilatator vascular şi Neuromultivit (complexul de vitamine B pentru nerv) şi pentru 10 zile Midocalm (decontracturantul muscular).
   Cam atât... în rest, la fel - fără efort că încă nu sunt vindecat (şi operaţia este o opţiune).

3 comentarii:

Anonim spunea...

Ciao, am fost operata de hernie de disc acum 6 saptamani. La fel ca si tine am incercat sa evit aceasta operatie, din pacate....din pacate pt ca am ramas cu sechele. Sa iti explic pe scurt despre ce este vb si dc vrei putem vb (id yahoo: ancagid). In momentul in care se rupe discul si apasa pe nervi (fie el sciatic fie de alt fel) se produce leziunea acelui nerv, de acolo si senzatia de amorteala. Cu cat leziunea este mai mare cu atat recuperare va fi mai dificila. Si timpul joaca un rol important. Daca tu spui ca ai deja fragment de disc plutind pe acolo....atunci parerea mea este ca ar trebui sa te operezi. Exista oricand riscul sa fac CES (cauda equina syndrom) - ce am facut si eu. Daca ai senzatie de amorteala in bazin, nu poti urina sau ai incontinenta sau constipatie prezinta-te de urgenta la medic. Info si aici http://www.caudaequina.org/definition.html
multa sanatate

C.D.A. spunea...

Merci de informatie si de urari. In principiu ma consider destul de documentat (si ideea ar fi sa incerc sa explic mai multe pentru cei care nu stiu si eventual sa traga singuri concluzii din cazul meu, dar din pacate nu prea mai am timp sa postez). Momentan sper sa nu ajung la "coada de cal" si, desi deficitul motor (destul de mic) inca persista, ma incapatanez sa nu ma operez :D (ca daca Doamne fereste o fi de urgenta, atunci nu mai am ce discuta, dar as vrea sa imi vad evolutia pe parcursul unui an si sa imi mai fac si un RMN...)

Anonim spunea...

as vrea sa vb cu voi despre hdll5-s1 daca vreti id meu e dondonela